Post Liber: Asistent Marketing - Mecanoplastica.ro - Botosani
Competente NECESARE activități la sediu în Botoșani
✓ Abilități foarte bune de comunicare verbală și scrisă, spirit dinamic și persuasiv, atitudine pozitivă și eficientă
✓ Personalitate sociabilă, civilizată, carismatică, dotată cu tact, diplomație și entuziasm
✓ Seriozitate, responsabilitate și implicare
, loialitate și corectitudine față de firmă și clienți
✓ Capacitate de analiză, planificare și organizare a muncii
✓ Cunoștințe de utilizare: Word, Excel, Outlook, Internet
✓ Experiență cu Social Media și Google Analytics
✓ Cunoștințe tehnice și economice de bază
✓ Abilitate de a învăța noțiuni tehnice noi
Închiriere imprimante Botoșani, multifuncționale și copiatoare
Solutii optime de inchiriere imprimante Botoșani: cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, Erste Copia Center inchiriaza imprimante multifunctionale profesionale, la cele mai avantajoase preturi, in Botoșani. Folosirea unui copiator inchiriat a devenit o practica din ce in ce mai des utilizata. Ne-am canalizat atentia si eforturile in aceasta directie, pentru a veni in intampinarea clientilor nostri cu cele mai bune solutii de inchiriere imprimante in Botoșani. Abonamentele pe care vi le propunem sunt flexibile si pot fi personalizate in functie de necesitatile de lucru ale clientului.
CERTIFICAT ENERGETIC PENTRU CLADIRI
De ce este nevoie și la ce folosește certificatul energetic ?
După cum se observă în ultima perioadă, sensul în care se modifică prețul combustibililor este unul singur: crescător. Și dau dreptate tuturor celor care spun că aceasta se face nejustificat și că cei mai afectați sunt cetățenii. Într-adevăr, la prima vedere pentru cel care solicită un certificat energetic este o cheltuială, însă rolul certificatului este de a motiva pe cel care construiește, folosește, închiriază o locuință sau un alt spațiu încălzit să ia cât mai multe măsuri de economisire a energiei. Primul efect este, bineînțeles, că vei da mai puțini bani pentru plata energiei consumate, sub orice formă ar fi ea.
Așadar cheltuiala se transformă de fapt într-o investiție.
De fapt cea mai ieftină energie este cea pe care o economisești. În afara documentului propriu-zis, proprietarul spațiului va primi și recomandări care îl vor ajuta să ia cele mai bune decizii în privința creșterii eficienței energetice a locuinței.
Pe parcursul certificării energetice nu ezitați să solicitați cât mai multe informații auditorului energetic care vă expertizează proprietatea. Veți constata că multe din recomandări vă sunt la îndemână și nu sunt costisitoare. Pentru altele sunt necesare investiții, iar după ce veți ajunge la concluzia că prin acestea se va mări confortul locuinței dvs,. cu siguranță că veți fi interesați să le faceți.
Sunt convins că cei care vor să construiască, să cumpere sau să închirieze orice fel de spațiu încălzit sunt interesați de felul în care se prezintă construcția, dar la fel pot spune și despre cei care vând că doresc șă primească un preț mai bun pentru un spațiu în care se consumă mai puțină energie.
Persoana care îi poate ajuta pe ambii trebuie să fie un specialist independent, neutru și care să nu fie implicat în nici un fel în tranzacție. Acea persoană este auditorul energetic.
Automatizare industriala, PLC, panou control HMI
Tablouri de automatizare industrială, aplicații microcontrolere, programare PLC. Procesele de automatizare industriala de asamblare sunt mai puțin înclinate să facă erori de producție sau să compromită calitatea producției pentru viteză. Mașinile sunt, de asemenea, capabile să îndeplinească sarcini pentru care corpul uman este incapabil. Maxitronic Ind a început în 2018 repararea echipamentelor de automatizare industrială și panourilor de comenzi. În prezent, compania a crescut, are trei departamente distince.
Facilitatea comercială
Compartiment tablouri comandă și panouri de control HMI
Departamentul de automatizari aplicații microcontrolere, software PLC, programare PLC, programare invertoare
Compania investește mereu în echipamente de ultimă generație de automatizare industrială și în personal cu înaltă calificare pentru fiecare departament, pentru a-și putea servi eficient clienții.
Poliția Locală Bârlad este organizată și funcționează ca instituţie publică
Poliția locală Bârlad își desfășoară activitatea în interesul comunității locale, exclusiv pe baza și în executarea legii, precum și a actelor autorității deliberative și ale celei executive, ale administrației publice locale. În realizarea responsabilităților de satisfacere a interesului public, poliția locală Bârlad furnizează servicii care să aducă beneficii cetățenilor în planul protejării drepturilor și libertăților acestora, apără proprietatea publică și privată și acționează pentru prevenirea și descoperirea infracțiunilor în următoarele domenii:
a) ordinea și liniștea publică, precum și paza bunurilor;
b) circulația pe drumurile publice;
c) disciplina în construcții și afișajul stradal;
d) protecția mediului;
e) activitatea comercială;
f) evidența persoanelor;
g) alte domenii stabilite prin lege.